Την παραίτησή του από τον Σύλλογο, γνωστοποίησε το απόγευμα της Τετάρτης, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ο βοηθός προπονητή του Πανηλειακού, Ξενοφώντας Μοσχογιάννης.


Αναλυτικά το κείμενό που ανέβασε στο facebook:


«Ολοκληρώνοντας την 2η παρουσία μου στην ομάδα του Πανηλειακου, αρχικα ως ποδοσφαιριστης και τωρα ως μελος του τεχνικου team, έπειτα από 15 μήνες θα ήθελα να εκφράσω τη χαρά μου που έβαλα και εγώ ένα λιθαράκι στην αναγέννηση της αγαπημένης μας ομάδας. Θελω να ευχαριστήσω το φίλαθλο κοινό για το σεβασμό και την αγαπη του προς το πρόσωπό μου καθως επίσης όλους όσους συνεργαστήκαμε όλο αυτό το διάστημα,στην ανδρική ομάδα και στην ακαδημία . Τελος θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχια σε ολα τα επιπεδα στην ομάδα του Πανηλειακού,στη διοίκηση,προπονητές ,ποδοσφαιριστές ,γιατρούς,μασερ,φροντιστες....




Υ.Γ. Πάντα θα είναι ένα κομμάτι μου και παντα θα ειμαι ένα κομμάτι της...»